Cara Bermain Saham | Belajar Jual Beli Saham Online


Muat turun panduan belajar saham: ( http://goo.gl/RUOpi5 )

Cara Bermain Saham | Belajar Jual Beli Saham Online

Ramai yang bertanya kenapa cerita yang untung jer?
Kalau rugi macam mana? Oklah, pertamanya bila kita
nak berjaya kena utamakan yang positif dulu. Kemudian
baru kita ambil tahu tentang apa sebab rugi…

Cara Bermain Saham | Belajar Jual Beli Saham Online: http://goo.gl/RUOpi5

Ada beberapa sebab yang menyebabkan pelabur rugi.
Contohnya seperti berikut:

1 . Melabur tanpa ilmu..dia main belasah jer beli mana-
mana kaunter yang dirasakan boleh bawak untung.
Akhirnya disebabkan salah pilih saham kaunter
tersebut tak naik-naik.

2. Emosi – Nampak jer satu kaunter tu naik terus
dikejarnya dan dibeli dengan harapan akan naik
lagi..rupanya lepas beli jatuh merudum…

3. Satu kaunter jer – Fokus semua duit pelaburan
hanya pada satu kaunter. Kalau untung maka
untung semua. Tapi kalau rugi semua rugi.
Sepatutnya fokus kepada 5 kaunter. Yang untung
boleh cover sket yang rugi tadi.

4. Main saham tanpa wang di tangan. Sebenarnya
bila kita beli sesuatu saham, ia telah menjadi milik
kita. Walaupun saham itu tiba-tiba jatuh, secara
asas nampak kita rugi.

Tapi selagi kita belum jual kita belum dikira
rugi. Anda hanya perlu tunggu sahaja hingga
saham itu naik semula dan menjualnya bila
anda dah capai target price.

Tapi bagi golongan yang beli saham tanpa ada
wang mereka harapkan saham yang dibeli
akan naik dalam tempoh 3 hari (sebab saham
yang kita beli hanya wajib bayar pada hari ketiga).

Tapi tiba-tiba tak naik, maka mereka perlu membayar
kerugian tadi kepada pihak broker. Tapi jika kita
ada duit, kita hanya perlu beli saham tu dan
tunggu untuk dia naik semula.

Jadi senang cerita nak melabur saham anda mesti
menggunakan duit yang sememangnya anda niatkan
untuk disimpan. Maka anda beli saham dan tak perlu
nak monitor setiap hari. Bila naik anda jual dan dapat
untung.

Sebab tu mustahak anda belajar dari mereka yang
berpengalaman. Dengan sedikit pelaburan untuk ILMU
anda dapat selamatkan duit anda dari terbazir dan
risiko kerugian.

Belajar dari pakar yang dah berpengalaman 20 tahun
dalam pelaburan saham sekarang! Panduan ini
berbentuk rakaman video dan anda pasti mudah faham.

Dapatkan sekarang sebelum harganya dinaikkan!

Klik link ini:

Cara Bermain Saham | Belajar Jual Beli Saham Online: http://goo.gl/RUOpi5

P.S Anda yang dapatkan DVD ni akan dimasukkan ke dalam
satu group khas untuk mendapatkan bimbingan terus dari
Mentor Saham.

saham bursa malaysia
malaysia finance
forex malaysia
pasaran saham malaysia
malaysia stock market
stock market malaysia
malaysia share market
share market malaysia
amanah saham malaysia
bursa saham malaysia
malaysia share market price
share price malaysia
broker saham malaysia
www.bursa saham malaysia
klse stock prices
investment in malaysia
malaysia stock
malaysia share price
klse price
brusa saham malaysia
harga saham malaysia
stock malaysia
saham satu malaysia
kuala lumpur stock exchange
kl stock exchange
malaysia stock price
prices bursa malaysia
forum saham malaysia
klse online stock quotes
saham malaysia price
malaysia share market online
malaysia stock market analysis
pelaburan saham
malaysia market
saham malaysia market price
price bursa saham malaysia
online trading malaysia
stock price malaysia
stock exchange malaysia
malaysia stock exchange

http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=8vmSvhK0sew

20 thoughts on “Cara Bermain Saham | Belajar Jual Beli Saham Online”

  1. terima kasih perkongsian ilmu, sy nk taye kalo mulakan modal serendah rm100 atau rm200 dlm akaun cds bole k?

  2. belajar forex dulu bro baru hentam saham kaw2 kalau nak pro belajar sendiri….hahhahahhahhahahhahha sy tak pandai main saham un main terjun je sbb ada pengalaman main forex otai forex bro

  3. This 1STMILLIONROAD is perfect for anyone. Even if you have absolutely no experience!

Comments are closed.